Vizsgázz idegeskedés nélkül!

Mit szólnál, ha vizsga közben nyugodt, kiegyensúlyozott lennél és ezáltal jobb jegyeket szereznél? 
Szabadulj meg a stressztől, félelmektől és gyomorgörcstől!

Egy csodálatos NLP (Neuro Lingvisztikus Programozás) gyakorlat segítségével, egy óra alatt elbúcsúzhatsz a vizsgadrukktól. De elbúcsúzhatsz a vizsga előtti álmatlan éjszakáktól, a remegő kezektől és a méltatlan, szenvedős felelésektől is.

ELŐRE SZÓLOK tanulnod még kell, ezzel a módszerrel csak a stressztől és idegeskedéstől szabadulsz meg. Ha nem vagy ideges, akkor jobban tudsz vizsgázni, amiért jobb jegyeket is kapsz. Tehát javíthatsz az eredményeiden is a módszernek köszönhetően.

Te hogy bírod a vizsgákat? Melyik csoportba tartozol az alábbiak közül?

No stressz

Nem idegesít a vizsga, hidegen hagy a dolog, nem vagyok idegeskedős típus.

Felspanolt

Kifejezetten felspanol a vizsga helyzet, jól esik ez az izgalom.

Írásban OK.

Írásban még jó vagyok, de szóban képtelen vagyok normálisan elmondani az anyagot. 

Tanár függő

Engem néhány tanár jelenléte teljesen bestresszel. Hiába tanultam, ha meglátom a tanárt, semmi nem jut eszembe.

Stresszes

Hiába készülök, vizsga közben teljesen leblokkolok. Alig bírok megszólalni, semmi sem jut eszembe, katasztrófa amit csinálok.

Full stresszes

Már a tanulásban is akadályoz az idegesség. Ha a vizsgára gondolok, olyan ideges leszek, hogy nem is bírok tovább tanulni.

Lap tetejére